Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 36.

Wioska Fantasy rusza w świat!

07-01-2013 20:17
16
Komentarze: 12
Wioska Fantasy rusza w świat!
Może na razie nie wygląda to spektakularnie, ale jednak - od wczoraj Wioska Fantasy rusza w świat za pomocą serwisu crowdfundingu indiegogo. Przygotowanie całej akcji zajęło nam kilka tygodni, chcieliśmy mieć pewność, że dopracowaliśmy ją w każdym szczególe - w efekcie puszczamy w świat zbiórkę, która jest unikatowa nie tylko w polskiej skali, ale, mamy nadzieję, też na świecie. Naszą zbiórkę społecznościową możecie znaleźć pod tym adresem - http://igg.me/p/288749/x/1848291 . Jesteśmy całkiem zadowoleni z naszej akcji, biorąc pod uwagę że jest to nasze pierwsze, ale nie ostatnie podejście do...

Wioska Fantasy - szukamy pomocników/sympatyków

11-12-2012 17:26
47
Komentarze: 4
Wioska Fantasy - szukamy pomocników/sympatyków
Część z Was mogła zauważyć, że na Wykopie i Facebooku pojawia się coraz więcej informacji na temat Wioski Fantasy. W zeszłym tygodniu postanowiliśmy zacząć promocję osady, w niedzielę mieliśmy reportaż w Faktach TVN, teraz pracujemy solidnie nad kolejnymi wydarzeniami i nad tym jak przedstawić je w jak najfajniejszy sposób (zbieramy sprzęt filmowy i ludzi którzy znają się na obróbce video, stroje, rekwizyty i wszystko co pozwoli nam na stworzenie fajnych produkcji filmowych). Jeśli jeszcze nie słyszeliście o Wiosce Fantasy, zajrzyjcie na wioskafantasy.pl i/lub na facebook.pl/wioskafantasy ,...

mechanika Kill'em All! (część pierwsza)

10-02-2011 01:17
11
Komentarze: 4
W działach: RPG
Czas, żeby zdradzić trochę więcej o uniwersalnej mechanice, którą bawimy się od kilku miesięcy. Udało nam się stworzyć system szybki, dynamiczny, grywalny. Błyskawiczną rozgrywkę zawdzięczamy ograniczeniu mechaniki do niezbędnego minimum, nastawiając się na szybką, często zmieniającą się akcję, w której o powodzeniu decyduje pomysłowość, szybkość działania i współpracy w drużynie. Najważniejsze na początek: Kill'em All to mechanika, która sprawia, że rozgrywka przypomina trochę grę komputerową. Rozwiązania nastawione są na widowiskowość akcji. Przeciwnicy giną licznie i szybko. Gracze też - w...

Czy to CP? czy to SR? Nie, to L5K!

03-02-2011 02:02
27
Komentarze: 32
W działach: rpg
Czy to CP? czy to SR? Nie, to L5K!
Razem z Drachem, Aghadem i Elfem gramy w Kill'em All. Mechanika zdaje egzamin - jest uniwersalna, można zabijać zarówno zombiaki, jak i walczyć z dowolnym innym wrogiem w praktycznie każdym uniwersum. Pracujemy nad mechaniką. Jest elastyczna i sama dostosowuje się do poziomu gry, można łatwo modyfikować poziom trudności. Jest krwawo i zabawnie. O szczegółach w kolejnych notkach, na razie o settingu, w jakim gramy. W Rokuganie udało się odesłać Fu Lenga w niebyt. No dobra, nie do końca. Małe oszustwo i wielki pan całego zła zostaje zamknięty na wieczność w pozaziemskim pierdlu. Cesarstwo może...

Fandom goes to Hel!

15-10-2010 22:01
7
Komentarze: 10
W działach: RPG
Fandom goes to Hel!
Mieliśmy już w tym roku Puckon 2010. Był fajowy, jak wszystkie. Trzy dni świetnej zabawy w Porzeczu. Nie zdołała nam przeszkodzić pogoda (cały czas padało), nie przeszkodziło, że Porzecze jest pośrodku niczego (i to dosłownie) i to, że jak zwykle, mimo szumnych zapowiedzi była połowa zapowiadanych ludzi. Alieny ganiały dzielnych Marines po lesie,, obejrzeliśmy najgłupszy na świecie film o zombie - co roku powtarzamy sobie, że Widłak nie znajdzie już głupszego, a jednak nadal mu się udaje - graliśmy w jedynego na świecie RTSa na żywo i zadecydowaliśmy o przyszłości księstw granicznych na obrze...

Jestem zdegustowany

29-06-2010 23:01
4
Komentarze: 17
Jestem zdegustowany
Nie ma to jak śpieszyć się do domu z pracy na szlagier, wyciągnąć z lodówki zimne piwo, żeby przez dziewięćdziesiąt minut oglądać... coś, co ciężko nazwać nawet futbolem, a co dopiero meczem o wysoką stawkę. Chciałem bramek, szybkich akcji od bramki do bramki, emocji, a dostałem trochę kopnięć, niewiele biegania, mało starań i twarz Cristiano "broń mnie, panie sędzio" Ronaldo w slow motion w kilkunastu ujęciach. Nie tego chciałem, nie po to chociażby włączałem telewizor. Gdybym chociażby przeczuwał, że będzie taka chała, znalazłbym sobie coś ciekawszego do roboty. Od pewnego czasu bardziej o...

Mam pytanie

27-06-2010 01:07
0
Komentarze: 19
Mam pytanie
A propo systemu zombiakowo-indiasowego (więcej informacji w poprzedniej notce). Czy można korzystać z fragmentów ilustracji z albumów/czyichś zdjęć/obrazków/screenshotów i artworków z gier/kadrów filmu, w przypadku tworzenia darmowej publikacji? Wiadomo, że w przypadku obrazków z Internetu można zapytać autora o błogosławieństwo, ale w przypadku kadrów z filmów i artworków gier komputerowych taka sztuczka może się już nie udać. Ktoś się zna?

Kill'em All!

26-06-2010 02:45
28
Komentarze: 4
Kill'em All!
Nie umiem wymyślać tytułów. Kto natrafił w sieci na "Połykacza" ten wie. Mam tylko jeden sposób na dobrą nazwę - nie wymyślać jej, czekać, aż w pewnej chwili natchnienia sama wpadnie do głowy. W poprzedniej notce pisałem o pomyśle na nieduży system RPG, który nastawiony będzie na akcję, zabijanie i ginięcie. Pierwsze komentarze były zachęcające, przysiedliśmy więc naszą ekipą (Slax, Cebul, Aghad) i dopracowaliśmy podstawowe założenia do mojego pomysłu. Miło mi powiedzieć, że tym samym zaczęły się prace nad moim indiasem, któremu na razie nadałem bardzo roboczy tytuł Kill'em All. (Dlaczego t...

Sesja w 15 minut

17-06-2010 21:34
44
Komentarze: 11
Dwa tygodnie temu w Gdańsku odbywała się trzecia edycja Nocy Mistrzów - fajnej, na wpół spontanicznej inicjatywy, gdzie sprawdzeni mistrzowie prowadzą sesje każdemu, kto pojawi się w grze. Po raz pierwszy udało mi się na nią dotrzeć - jako MG. Jednak już jadąc poczciwą SKMką do Gdańska musiałem rozwiązać pewien problem, który mógł się pojawić. Mistrzowie Gry się tym razem wykruszyli i było ryzyko, że na sesji będę miał sześciu, czy nawet siedmiu graczy. Trzeba było coś wymyślić, żeby wszyscy mogli się bawić. Udało mi się w opracować szybką mechanikę z bajerem. Sesja wypaliła. Oto, jak to wygl...

Trzewik się pomylił!

25-07-2009 17:44
10
Komentarze: 7
W działach: RPG
Trzewik się pomylił!
Popularne w naszym kraju jest narzekanie na PKP. Pewnie, że do polskich kolei mam sporo zastrzeżeń – daleki jestem jednak od narzekania, jakoby mamy tak najgorzej. Pewnie, że pociągi są stare, amortyzacji brak, czasem z powodu kretyńskich współpasażerów człowiek ma ochotę wyskoczyć przez okno, klimatyzacja nigdy nie działa, kiedy trzeba – ale nasza kolej ma jeden wielki plus: jest tania. Jednego dnia w Holandii musiałem wydać piętnaście euro za dwugodzinną trasę między Rotterdamem a Bovenkarspel, gdzie czekał na mnie zakupiony samochód. Tym właśnie samochodem wróciłem do Rotterdamu...